torsdag 10 december 2015

Ett mjukare liv



Nu har det gått några veckor och för våra flickor börjar helt enkelt ett nytt liv. Efter första burstäddning fick de mysrulle och 1 kudde tillbaka. Vi hoppa över kortet från Klara som satt surmulen på mysrulle. Det är ju inte så lätt att veta hur man använde den.Men nu har alla förstått det.

Tabea har mer eller mindre flyttat in i den. Mitt nästa projekt blir väll att sy flera kuddar och en mysrulle till. Och om man vill har det extra mjukt så sätta man sin tjocka rumpan på mysrulle när Tabea sitter i den. Tyvärr har jag ingen kort. Men jag vet inte vem som kände sig mer störd. Klara, eftersom mysrulle skrek eller tabea som satt i rullen och plötsligt fick mindre luft och en rumpa framför ögonen.

Maria och Maja är bästa vänner nu och delar hus. Och när Maria är brunstig måste Maja ställa upp. men det stör inte deras vänskap.

Kudden föresten kan man flyttar framför matskålen och bo där tills skålen är tomt. Flickorna är ju så kreativ. Själv saknar jag en liten korkad pälsboll. Det känns så konstig att ingen förstör något. Att mysgreje är tillbaka. Buren ser annorlunda ut. Flickorna är annorlunda och det saknas helt enkelt någon. Men jag trösta mig att någonstans på ängen finns det en Antonios som sitter på en tyggberg och gnager långa gånger i den. 






1 kommentar:

  1. På Antonios äng finns det hela buskar där det växer tygtrasor att äta upp <3
    Klart du saknar honom... det gör vi alla.

    SvaraRadera