måndag 9 april 2012

Marsvin och smink

Sune R tog en lång och skön promenad i bostaden idag. Medan han vandrade runt frågade han alla som han träffade varför tjejerna måste sminka sig. Och självklart har han sin egen mening också.
Smink? Behövs inte, jag är mest intresserat av baken!


Wilda:

Smink? Hm så länge sminket smakar paprika och jag därför får dom sötaste läppar på hela världen.



Maja:

Smink? Jag? Nej jag föredrar eluttaget. Det räcker med att fixa pälsen!


Lucia:

Jag berättar inte mina hemligheter!



Flora:

Bra att du frågar mig. Läppstift funkar inte så bra. Eftersom jag helst ville ha en servett när jag äter, men nagellack vill jag ha! Helst grönt!



Klara

Smink? Jag? Jag är snygg och behöver inget smink! Men vet ni vad jag gärna vill ha? En piercinig i tungan, precis här!

1 kommentar:

  1. De är så sanslöst söta, dina pälsklingar. En puss i påsk åt dem var.

    SvaraRadera