fredag 13 september 2013

Besök hos doktorn



Igår kväll berättade mamma och pappa att vi skulle åka till doktorn med Lucia. Hon mår inte bra och är lite konstig angående beteendet och lite andra saker.  Först blev jag lite ledsen, men sen bad vi för Lucia.

Trots allt vaknade jag kl. 3.30 och sedan dess  var jag vaken. Morgonen var lite jobbig för oss allihopa. Mamma och jag kollade Lucias vikt, packade hennes väska och fixade transportboxen. Visste ni att en kompis alltid ska åka med? Spännande.

I alla fall lämnade  pappa och jag mamma, Lucia och Maja hos doktorn. Pappa och jag åkte iväg eftersom jag brukar sova i bilen. Men det gjorde jag inte! Jag väntade på Lucia.  När mamma äntligen var färdigt var min första fråga efter Lucia. Men kan man tänka sig hon fick stanna för ultraljus och parasitprov.

Nu väntar vi att doktorn ska ringa och under tiden gör jag det som jag skulle ha gjort under natten. SOVA!

hälsningar
lillhusse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar