söndag 28 december 2014

Jag letar efter nytt hem




Jag heter Antonios och letar efter ett nytt hem utan flickor! Jag är världens sötaste och lagom tjockaste kille. jag behöver verkligen inte mycket för att bli glad. Bara en plats bredvid elementet, lite mat och ibland några tygbitar att tugga på.

Jag behöver ingen tjej i min närhet och definitivt vill jag inte ha någon tjej som är brunstig! Då blir de bara jobbiga och därför letar jag efter ett nytt hem tills det hela är över!!!! Matte vill inte ha mig 24 timmar om dygnet på sin axel säger hon.


2 kommentarer:

  1. Ach du armer Toni...... willste nicht hierher kommen, Quillian ist ein netter Junge und Mälla Svenson ist ne nette ältere Lady..... und da kann Quillian dir auch sicher helfen.

    SvaraRadera
  2. Antonios, vilket jobbigt liv du har. <3

    SvaraRadera