onsdag 9 november 2011

När jag bli stor, ska jag bli modell!


Men tyvärr har jag en matte som är emot mina planer. Jag sliter och sliter för att få min drömvikt och sen kommer matte och stödmatar mig med critical care. 4-5 gånger om dagen kommer hon och jag måste äta den där gröna geggan.  Matte är så elak mot mig. Jag vill ha tillbaka min hödiet! Jag hade den perfekta planen och nu kommer matte och förstör den. Nej hon vill att jag inte tappar mer vikt eller bättre att jag går upp i vikt.

Men om det inte funkar, så har jag faktiskt en alternativplan. Jag kan också bli Sveriges världsmästare i att spotta critical care. Sista gången när jag blev matad har jag träffat: mattan på golvet, fåtöljen, bordet, mattes hår och ansikte, mattes kläder och jag har kissat ner  matte 2 gånger inom 25 minuter. Jag är genial!  Och det är ju alltid bra om man har 2 framtidsplaner eller hur?


1 kommentar:

  1. Wilda din lilla krutgumma. Hur vore det om du åt din Critical Care som förrätt och hö till huvudrätt. En elefant kan bli efterrätt. Har du inte hört talas om LCHF-dieten. Då ska man äta ordentligt. Av rätt saker. Och få en snygg figur. Killar gillar former ;-)

    SvaraRadera