onsdag 21 december 2011

Jag är upprörd!


Då sitter jag i buren och längtar efter matte, morot och elefanten. Tiden gick precis som varje kväll väldigt långsamt och vad hände? Då kommer husse och plocka ut mig ur buren. Han brydde sig inte ett dugg att jag blev upprörd. Han gick med mig till skrivbordet och satte mig på toaletten. Han glömde att skicka mig på vågen. Katastrof!!!

Jo och då satt jag och skulle äta morot. Det kunde han glömma. Husse hämtade matte och sen satt hon med mig. Satt och satt. Hon såg konstig ut och hon gjorde många konstiga ljud. Först skickar hon husse att hämta mig och sen låter hon så att jag blev nästan rädd. Till sist tog jag nådigt elefanten från henne och hon kröp tillbaka till sängen.  Hon lämnade mig igen ensam med husse. Så jag ville bara ha en taxi och hem. Nej verkligen varför måste matte bli förkyld när jag egentligen skulle sitta med henne på alternativt framför skrivbordet och flirta! Så kan hon väl inte göra, att bli förkyld. Jag menar att min personliga tjänare måste vara frisk och stå 24 timmar per dag till mitt förfogande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar