onsdag 3 oktober 2012

Hej Matte!



Den där tiden att du skrattar över mig den är över nu! Jag vet precis vad jag ska göra!!! Först väljer man en tjej och sen gör man det på Antonios sätt. Inte så som jag visade dom sista veckorna, nej jag upptäckte ett nytt sätt. Alltså man väljer en tjej och ett hinder eller ett hörn. Sistnämnda är jätteviktigt! Och när man har valt då jagar man tjejen, mot hinder. Och när hon inte kommer längre då kan man ha det jätteroligt.

Det hela kallas också för framsteg tror jag. Att klamra sig fast med tänderna och framfötterna och försöka klättra upp på en tjej medans hon springer det var igår, idag kommer mitt nya sätt som tydligen är effektivare.  Maja 2 gånger, Klara en gång säger jag bara. Det var en toppen morgon. Livet är fantastiskt och jag är minst i sjunde himlen. Skulle du kanske bygga upp några hinder till? Jag har valt perfekta platser till hinder. Och ta gärna bort Klaras säng. Man kan in te ha det roligt under sängen. Den är för låg!
Hälsningar Antonios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar