onsdag 31 oktober 2012

Test 1

Idag fick Wilda och Lucia den stora äran att testa den nya halvklara buren. Först fick Wilda testa med lite muta av elefanter och något annat gott.

Ursäkta, hur kommer jag upp dit?






Ja men titta, jag hittade mat



Efter maten fick hon det väldigt bråttom. Aldrig mer ska jag sätter min fot i den där konstiga lådan!





Lucia testade ähm provsmakade trappan.




Resultatet: Snälla matte jag vill hem.


När det inte hjälpte, hjälpte bara flykten i Wildas tält på övre våningen.





Här slutade testen p.g. av saknaden av testpersonalen. Och jag går väl och fixa lite staket och andra småsaker. Den stora frågan för idag är: vart hitta jag testpersonalen som inte är rädd och hur fixar jag hö i buren på bästa sätt till mina damer och herre?

1 kommentar:

  1. Hejja Wilda och Lucia ni kommer älska buren snart!
    Tips till höet = hölåda som man kan fixa av en plastback som man gör hål i båda ändarna.
    Mindre spill av hö och när fegisarna kaxat upp sig blir den rolig

    Kläm på rumpan ♥

    SvaraRadera