måndag 19 november 2012

Den dagen som Klara var brunstig



Det var faktiskt igår och jag kände mig precis som i gamla tider. Antonios utvecklade en röstpotencial som jag inte visste att han hade. Man kunde faktiskt höra honom i hallen!  Dessutom gav han inte upp och försökte sin lycka många gånger under dagen. Det kunde ju ha hänt att sängen växer fortfarande och han kan ha det roligt under sängen. Men eftersom det inte gick så bra och sängen dessutom inte växte trots att Wilda några gånger kissade på den försökte han sin lycka också på andra platser.

Han har blivit så kär. Han hade kapplöpning med Lucia om vem som hinner först till Klara. Han hade slagsmål med Lucia eftersom hon trakasserade Antonios käraste. Antonios väntade tålamodig framför huset som Klara hade räddad sig in i. Han testade alla möjliga och omöjliga platser. Och till sist varje gång han var klar åt han det obligatoriska  höstråt efteråt.

Ibland hamnade han av misstag på Wilda, så hon blev lite missnöjd. Men det störde honom inte heller. Inte heller störde det att Klara skrek som en galning eller kissade på honom. Nej igår var hans dag. Och jag tror faktiskt att Klara hade det trots allt lite roligt. Jag såg henne många gånger att gå långsamt förbi honom och han fick fart igen. Inte heller publiken. Maja och Wilda sprang också många gånger för att sitta på parketten när Toni var i gång. Och idag har jag 5 trötta marsvin. Det är jobbigt för alla när Klara är brunstig ska ni veta.





2 kommentarer:

  1. Det är hårt jobb att vara ensam kille i en flock med honor, Antonios. Men du är ju ung och stark så jag tror nog du har det ganska kul på vägen :-)

    SvaraRadera
  2. Frej blir nästan förvånad när hans tjejer är brunstiga. Men det går över fort då han kommer på vad han ska göra... ;)

    SvaraRadera