söndag 25 november 2012

Jag är hemlös!



Idag är det söndag och jag fick sitta med matte på soffan en stund. Jag tvättade matte, berättade spännande historia och vi hade det så skönt. Tyvärr har ju allt som är rolig också en slut. Efter en stund måste jag gå hem. Men då hände det. Jag rusade in i vårt rum eftersom jag hade det lite bråttom till toan. Jo då var buren borta. Marsvinen var också borta. Staketet var också borta kom jag på. Hela rummet såg annorlunda ut.

Matte försökte fånga in mig, men jag måste ju in i buren så hon hade ingen chans. Till sist sa hon att vi skulle gå till skrivbordet. Då fick hon fånga  mig och vi hittade så småningom resten av familjen. Kan man tänka sig, då hade dom flyttat medan vi myste på soffan.




3 kommentarer:

  1. Jag tror fröken har dåligt minne... <3

    SvaraRadera
  2. Jag blir på väldigt gott humör av att se dig ligga där och mysa med ett marsvin. Fint.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Problemet är att Wilda är ju inget marsvin. Hon är vårt lila ASS Svin. :)

      Radera