fredag 29 juli 2011

Sune i paradiset


Efter en veckans dreglande tyckte jag väldig synd om lilla Sune. Lilly är nämligen en riktig retsticka! Varje gång när hon ser Sune bakom gallret går hon dit och svänga med rumpan. Sune blir nästan galen och jag vet precis vad han vill. Starkas liten. Så idag fångade jag lilla Sune och hjälpte honom över gallret. Oj vad han blev glad. Lilly utan gallret – en dröm har blivit sant. Hon blev först glad att han kam till henne. I motsatsen till Wilda. Wilda var ju bara intresserat av maten. Men efter 3 minuter tyckte Lilly att han var lite väl påflugen. Så han fick sin dusch och sen satt jag honom tillbaka till sina tanter. Där var han så glad att han gick till allihop och hämtade några duschar. Det blev 6 duschar idag till honom. Nu ligger han i ett hörn och ser lite drogad ut och jag undra mig vad det finns inne i marsvinsskiss.

Till bonus har jag en liten Lilly som tester transportboxen. Vi har ändrat lite våra planer och åker först på söndag. Då får hon en kompis! Förhoppningsvis bli kompisen inte så påflugen som Sune.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar