torsdag 17 maj 2012

Sternstunden


  • När Sune R tar vatten ur sprutan själv
  • När han äter 20 g grönsaker med hjälp och springer tillbaka till buren snabbt eftersom matte ”glömde” cc.
  • När han vilar avslappnad på min mage
  • När jag säger ”Nu ska vi ta vatten” och han skakar sig, spottar och slickar mitt ansikte.
  • När jag pratar barnspråk med honom och han ser helt chockad ut. Han är ju en stor kille!
  • När han blir glad att matte slutar med barnspråk
  • När han kissar på mig (det är viktigt, han måste nämligen kissa)
  • När han äter 1 bit fänkål tillsammans med tanterna
  • När han protestera att han måste lämnar min axel
  • När han håller fast min hand
  • När han titta på mig emellan jag förklara allt med veterinärbesök, ögonen, matsmältningen och att han får bestämma vad han vill. Att vi gå tillsammans hela vägen och jag kommer att göra det bästa för honom!
  • När han slickar min hand efter jag berättade att jag inte vill tänka so långt i framtiden, att vi ta varje dag som en present och att vi njuter över tiden tillsammans.
  • När han börjar slåss med Klara
  • När Maja börjar tvätta hans öga
  • När han börjar lukta på Flora

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar